Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

joi, 6 august 2015

Room Escape 6 The Escapers

Vacanta ne asteapta si distractiile pe litoral sunt nelimitate.

Pentru ca nu puteam sa ma abtin sa merg la un Escape Room in afara Bucurestiului plin de canicula am atentat cu cea mai mare placere in Constanta la o ora de distractie garantata. The Escapers au fost primii care au acceptat provocarea de a ne tine intr-o camera pentru o ora.

Trebuie sa recunosc ca pana in acest an nu imi puteam imagina ca voi merge la mare si in loc sa stau pe plaja la ora 14 cand soarele te arde pana si unde nu bate pot face ceva distractiv si totusi la racoare.

Asa ca, alaturi de Andreea, Victor si Corina, membrii echipei "Kung Furry",  am realizat un popas turistic in camera lui Da Vinci.

Povestea camerei este simpla si frumoasa:

"Esti un inventator contemporan cu Leonardo Da Vinci. Invidios pe succesul lui si pe faptul ca este in gratiile regelui Frantei te hotarasti să îi furi manuscrisele și toate notițele lui, însă, odată intrat în cameră, un sistem ingenios gândit de Da Vinci însuși te va închide acolo. Aflat în dificultate, vei reuși să evadezi până se intoarce?"  Ai 60 de minute la dispozitie si daca nu ai un ceas la mana poti incerca sa te folosesti de clepsidre...

Din momentul in care am pasit in camera cea veche m-am simtit purtat in timp de aspectul placut si potrivit erei ( singurul obiect care nu i-ai fi dat o vechime de peste 100 de ani era ventilatorul care a fost mai mult decat binevenit ) .


Noi am reusit sa evadam dar, trebuie sa recunosc ca, a fost un pic dificil sa ne ridicam la gandirea marelui maestru. Timpul de evadare a fost  42:23 dar , cel mai important aspect la un escape room este sa te distrezi si sa te simti bine, nu sa iesi in 15 minute. Acest lucru l-am reusit garantat si opinia lui Victor o spune simplu si la subiect:
"Fiind incepator, camera Codul lui Da Vinci de la The Escapers a fost debutul perfect: dificultate moderata, tematica cunoscuta (am tot jucat Assassin's Creed) si indicii inteligente. Timpul a trecut foarte rapid si cand am iesit nici nu mi-am dat seama ca au trecut vreo 43 de minute. 10/10 recomand."

Nu vreau sa va dau ponturi dar, va spun 3 lucruri importante despre The Escapers - Escape Room Constanta:

1) Strada Aristide Karatzali, (nr. 9) este ultracentrala asa ca indiferent in care colt din Constanta te-ai cazat cu siguranta vei ajunge prin centrul vechi.
2)  Despre Andrei, gazda noastra nu am decat cuvinte bune de spus.
3) Camera este perfecta atat pentru incepatori cat si pentru persoane cu cateva camere la activ. Dificultatea este medie dar adaptata tuturor categoriilor de varsta.
 
In concluzie, Camera lui Da Vinci are toate sansele sa isi gaseasca locul in lista oricarui turist care doreste sa isi puna mintea la incercare.The Escapers pot fi gasiti la adresa deja mentionata, si in online pe facebook. 
Pentru rezervari puteti intra aici.

Marea mea curiozitate este alta, in special pentru ca am locuit cativa ani in acest oras superb. Cunosc pe cineva care a evadat din camera lui Da Vinci?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.