Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

vineri, 28 noiembrie 2014

SuperBloger de cursa lunga/SuperBLOGUL lucrului bine facut!

Buna seara dragi cititori, astazi va anunt oficial: Competitia de blogging si creativitate Superblog 2014 se apropie de final.
 In sfarsit voi putea dormi inainte de ora 0:00. Dar, nu va las asa fara o impresie despre aceasta editie si fara motive bune pentru care trebuie sa va provocati singuri sa intrati in aceasta competitie.

Sa va spun pe scurt: In aceasta editie de Superblog au fost 24 de probe care ne-au testat creativitatea si, daca nu ati citit un articol pe acest blog despre hartie igienica dar, ati aflat prin intermediul meu de Criza de Hartie care este pe cale sa izbucneasca, inseamna ca inspiratia si-a facut datoria.

In opinia mea au fost destule probe care m-au pus in dificultate, atat ca blogger cat si ca barbat.
Printre probele pe care vreau sa le mentionez, deoarece mi-au dat batai de cap si totusi le-am facut fata cu brio( cel putin din punctul meu de vedere), se numara:
  1. Dacă n-ar fi existat epilarea…sa fim seriosi, sunt barbat.
  2. Parc de aventură la Straja    deoarece nu am avut inca ocazia de a ajunge intr-un astfel de parc
  3. Cum să alegi asigurarea de sănătate perfectă  a fost o proba dificila deoarece legal nu aveam vreo varianta de a scrie articolul...
  4. Adio, ten sensibil!   ten sensibil? a? ...din nou...barbat. La mine grija pentru ten se opreste dupa spalatul cu sapun pe fata.
  5. Team building la Straja a fost o bataie de cap deoarece deja redactasem un astfel de articol
  6. Epilarea definitivă – de la tendințe la practică singurul loc unde as accepta asa ceva ar fi la subrat
  7. Întâmpină iarna cu FARMEC!  intr-adevar o provocare deoarece pe masura ce ne apropiam de finalul competitiei si inspiratia mergea in aceeasi directie.
Am avut de ce sa concurez pentru o pozitie buna in acest clasament: Doresc sa dovedesc ca pot scrie atat de bine pe cat pot socializa. Am vrut sa arat ca imaginatia mea nu are limite. Mai jos veti gasi limita imaginatiei mele pe o farfurie.
In ultimul timp am mancat Superblog pe paine.
Nu tot ce inseamna mancare resprezinta atuul meu. Adevarata mea arma in cadrul acestui concurs cred ca a fost defapt pasiunea mea pentru fotografie. Acest aspect sper ca a putut fi observat si prin infrumusetarea articolelor cu poze cat mai potrivite pentru textul in cauza.

Sunt atat de dornic de a impartasi Superblog-ul cu voi incat m-as bucura nespus sa fiu un consilier de imagine al acestui concurs. Si va spun si de ce m-as descurca de minune.

In primul rand: sunt carismatic, sunt convingator(trebuie sa fiu, doar lucrez in vanzari) si pot "Vinde" Superblogul mai repede decat Basescu flota.

Ma bucur de o imagine sociala buna atat din punct de vedere al carierii mele de Blogger cat si in postura de fotograf.
In al doilea rand, daca doriti sa rezolvati o problema rapid si in cel mai simplu mod cu putinta, va rog sa mi-o dati mie. Ori voi face treaba in timp record, ori voi gasi pe cineva care poate sa o faca mai repede.

Va garantez ca daca este ceva ce pot face pentru Superblog astazi si voi putea face si maine, il voi face maine. Dar, il voi face. Nu va fi necesar sa ma contactati o data la doua luni.

Orice alegere este un risc. Dar va rog, riscati cu mine. Riscati cu SuperBlog si va veti imbunatati viata si potentialul zilnic. Suntem o comunitate puternica cu membrii foarte talentati si nu imi este rusine cu nici unul dintre ei. Impreuna, putem reusi.
SuperBlog 2014, zi de zi!

Acest articol a fost redactat pentru SuperBlog 2014.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.