Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

marți, 18 noiembrie 2014

Ce este IPL? Doamnelor, va rog sa cititi si sa ma ajutati!

Buna seara dragi cititori,

In finalul acestor 24 de ore vreau sa ma adresez in mod special doamnelor si domnisoarelor care au avut ocazia de a citi acest articol.

Intamplator, urmarind paginile internetului am dat peste un produs interesant(pentru mine doar ca idee).

In "surf-ul" meu online am descoperit acest epilator. Dar, aceasta descoperire mi-a adus foarte multe intrebari.

Produsul este cel mai mic epilator IPL cu lumina intens pulsata pentru epilare definitiva si de durata.
Prima mea intrebare, cand am observat acest titlu- Ce este IPL?

Ca un adevarat cercetas nu am stat mult pe ganduri si l-am fortat pe domnul Google sa imi ofere raspunsul.

IPL este o tehnologie non-laser care foloseste radiatia luminoasa cu lungime de unda controlata pentru citirea diverselor structuri ale pielii. Bine, acum stiu ce face, nu este primul aparat care l-am intalnit pe baza acestei tehnologii.  Procedeul se numeste fototermoliza selectiva. Lumina patrunde in piele la adincimi diferite si este atrasa preferential fie de culoarea bruna a pigmentului melanic din firele de par in cazul tratamentelor de epilare, fie de culoarea rosie a hemoglobinei din vasele de singe in cazul tratamentelor leziunilor vasculare, fie de ambele aspecte adica de petele cafenii de pe piele si cuperoza in tratamentele de fotointinerire.

Nu sunt doctor si in mod garantat nu am facut cursuri despre dermatologie dar sunt sigur ca multe dintre voi, cititoarele mele ati avut ocazia de a testa aceasta metoda. Ce ati simtit in momentul aplicarii luminii?

Am citit in continuare la descrierea produsului si mi-am primit raspunsul la a doua intrebare care ma manca de curiozitate.

Tinand cont de faptul ca unele persoane au pistrui, alunite sau culoare diferita a pielii, oricine poate folosi acest aparat?

Citind, am descoperit ca aparatul nu este recomandat
pe cea mai intunecata piele, ca si culoare, fie culoare naturala sau datorata bronzarii, deoarece nu va functiona sau in cel mai rau caz se pot obtine arsuri de piele.
Pentru pacea interioara a utilizatorilor, producatorul a introdus si doi senzori suplimentari:
- senzorul de culoare incorporat, care chiar daca acepta nuante considerabil mai inchise fata de celelalte aparate, are totusi o limita asupra careia nu va lasa impulsul sa actioneze in vederea epilarii definitive
- senzor special de proximitate pentru protectie a ochilor(in cazul in care epilezi ceva pe fata), sistemul a fost proiectat astfel incat impulsul de lumina nu poate fi emis atunci cand suprafata de tratament nu este in contact cu pielea.

Bine, am aflat ce tehnologie foloseste, si in ce conditii nu pot folosi acest aparat dar, ca orice aparat nou trebuia sa aibe o pregatire prealabila. Am descoperit ca inainte de a utiliza aparatul, este important sa evitati expunerea la soare a zonelor tratate, timp de cel putin 4 saptamani. V-ar putea ajuta o crema cu factor ridicat de protectie, UV, SPF 50+, ca si acoperirea zonelor tratate cu o imbracaminte adecvata. Zonele pe care intentionati sa le tratati trebuie curatate inainte cu apa calda si sapun, iar firele de par - rase pana la nivelul pielii. Nu ar fi mai usor sa folositi o lama sau crema de epilat?

Am descoperit ca este avantajos sa folosesti epilatorul definitiv pe baza acestei tehnologii deoarece in primul rand este mai usor, rezultatul este o piele mai fina si reduce porii mari, deschisi. In acelasi timp poate sa reduca pigmentarile neregulate de pe piele, sa redea vitalitate si tonus pielii, sa reduca roseata nedorita (rosaceea, cuperoza) si sa reduca cicatricile post-acnee;  

Chiar vreau sa imi spuneti tot ce stiti despre acest mod de epilare si ce alte avantaje considerati ca trebuie luate in considerare. Va rog sa o considerati o documentare serioasa in cazul in care una dintre surorile mele sau poate, in viitor, fata mea ma va ruga sa o consiliez. 

Astept raspunsurile voastre in comentarii.
Va multumesc anticipat.

Acest articol a fost redactat pentru Superblog 2014.

Un comentariu :

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.