Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

duminică, 30 noiembrie 2014

Amintiri din copilarie

Buna ziua dragi cititori,

Nu am mai fost de mult atat de matinal cu un articol nou, dar inspiratia mi-a rabufnit pe la urechi si mi-a sarit din inima pana la degete.

Astazi mi-am amintit cum este sa fii copil. Mi-am amintit cum era sa iti doresti din toata inima sa sari din pat la primele ore ale diminetii si sa fugi afara la joaca. Sa vezi stratul extra fin de alb pe pamant si pe ciment si sa te gandesti ca vei avea un Craciun alb. Chiar daca in ultimul timp nu mai pot alerga ca in copilarie, ma bucura faptul ca am avut ocazia de a redescoperi desenele copilariei.

Am descoperit ca in ciuda faptului ca detestam intens serialul Disney "Oraselul lenes", acum imi amintesc cu drag de momentele in care eram practic fortat sa ma uit pentru surioara mea cea mica si personajele din desen imi sunt acum iubibile.

Se stie mult prea bine ca iubesc jocurile, atat pe calculator cat si pe telefon si astazi am avut ocazia de a da peste o serie de jocuri online cu personaje din desenele Disney.

Nu sunt cel mai mare fan, nu am urmarit-o pe Ariel cu sufletul la gura, dar de cand eram mic am citit cartea cu Simba (Regele Leu) si am recitit-o, si am recitit-o si am recitit-o...deci mi-a placut.

Un aspect foarte important la mine, in momentul in care citesc sau urmaresc ceva mai mult de o data inseamna garantat ca acel ceva este bun. Asa s-a intamplat si cu "Princess and the Frog", cu "Nemo" si cu "Rapunzel" sau "Frozen". 

Asa s-a intamplat si cu aceste jocuri. Animatiile mi-au fost alaturi chiar daca a fost cartoon network sau Disney pot spune relaxat ca imi plac finalurile fericite si o poveste scrisa bine.

Am intalnit in acel site online despre care v-am mentionat anterior atat jocuri de colorat cu Mickey Mouse, Donald sau Cartea Junglei(Look for the bare necessities... The simple bare necessities... Forget about your worries and your strife... I mean the bare necessities... Old Mother Nature's recipes... That brings the bare necessities of life)

Doamne, ce mi-as fi dorit sa fiu copil in aceste vremuri. In situatia actuala cred ca imi voi petrece mai mult timp jucand solitaire cu Alladin si deja stiti unde.

Eu va las pentru moment sa va ganditi, cu cine v-ar face placere sa va jucati din universul Disney?

Merida, Chip si Dale sau poate cu Ana si Elsa? Care a fost personajul copilariei voastre?
Astept raspunsurile in comentarii.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.