Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

luni, 25 noiembrie 2013

Vine iarna

Buna seara. Toti ochii pe monitor pentru ca ai citit bine titlul.

Vine iarna!

Da, vine iarna si astept cu nerabdare prima zapada. Soferii or sa innebuneasca dar mie imi face placere zapada.
Craciunul in cele mai frumoase povestiriDar nu vine doar zapada. Cand spunem ca vine iarna nu trebuie sa uitam ca vine si luna Decembrie si asta inseamna 4 evenimente importante intr-o singura luna. 
  1. Ziua Romaniei
  2. Mos Nicolae
  3. Mos Craciun
  4. REVELIONUL
Ia spune, nu sunt destule motive sa sari in sus de fericire? Eu deja mi-am pregatit scrisoarea catre Mos Craciun sau cum imi mai place mie sa ii spun, "Gigi". Trebuie sa recunosc ca nu as fi fost asa de rapid daca nu m-ar fi inspirat cartea „Crăciunul în cele mai frumoase povestiri” si filmele realizate dupa povestile lui Charles Dickens. Stiu ca esti curios asa ca iti voi spune cate ceva din scrisoarea mea.
 
"Draga Mos Craciun, 
Sunt Doru, Morosanu Teodor Marian, ma mai tii minte, sunt sigur, pentru ca am reusit sa ajung si pe lista ta de copii rai de cateva ori. Anul acesta iti scriu sa iti spun ca am fost "copil" cuminte si am nevoie de un telefon nou in care sa imi pot pune toate informatiile care imi sunt necesare la serviciu. Cel mai important te rog sa ii dai fericire mamei mele, speranta bunicii si mult noroc lui Ana, Alexandra, Ana, Andreea, Florin, Ella, Adi, Iulian, Raluca si sunt sigur ca am uitat pe cineva dar stii tu mai bine cine are cu adevarat nevoie de noroc.
Pentru mine nu imi mai cer nimic inafara de sanatate. Daca sunt sanatos pot munci si pot avea grija de cei din jurul meu. Tu ce mai faci? Nu am mai auzit nimic despre tine de cand Rudolf ti-a rasturnat raftul de prajituri de la copii. Sunt sigur ca esti bine dar abia astept sa imi scrii. Nu am apucat sa dorm prea bine in ultimul timp(nu spune la nimeni, sau...spune-i lui Mos Ene ca poate ma rezolva el). Ai grija de tine Mos Craciun. Te astept cu bratele intinse.
Pe curand vechi prieten.
Cu drag,
Doru"

Tu ce i-ai cere lui Mos Craciun anul acesta?
Lasa parerea ta in comentariu mai jos si anunta si pe altii. Dorintele voastre vor fi trimise mosului. Parol .
Acest articol a fost redactat pentru Superblog 2013.  

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.