Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

luni, 4 noiembrie 2013

Cum sa treci peste obstacole.


Draga cititorule adormit,

In aceasta seara vreau sa iti vorbesc despre cum poti trece peste micile hopuri din viata.

Vreau sa iti povestesc despre determinare si perseverenta. Aceasta postare este un astfel de exemplu de perseverenta si determinare. In urma cu o ora si jumatate am dat peste un mic obstacol...
A picat internetul. Am verifiat daca setarile sunt corecte, daca routerul este supraincarcat si apoi am incercat si cu firul direct in laptop. Cu o enorma parere de rau si cu o mare dezamagire in urma apelului la provider aflu ca este o defectiune in zona si "se lucreaza" la ea.
Singurul motiv pentru care poti citi aceste randuri este determinarea mea de a nu pierde nici o proba din competitia Superblog 2013 si dovada perseverentei de a cauta metode de a posta cele de mai jos.

Dar, sunt sigur ca multi considera ca sunt perseverenti si determinati in a-si realiza anumite dorinte.

Personal, consider ca intradevar asa este. Sa fii determinat sa ajungi la un eveniment, la o intalnire sau la liceu cand ai o problema cu acneea poate luat in considerare. Si daca stai putin sa rumegi la aceasta idee, multi au trecut prin astfel de situatii.

Nu pot sa enumar zilele in care m-am trezit cu un cos pe frunte, pe nas sau pe gat, si nu m-am dat niciodata disparut de la petreceri si intalniri.

Cel mai important lucru in cazul intalnirilor: DACA O FATA TE PLACE SI CU COSUL ENORM CARE A APARUT PE FRUNTEA TA, inseamna ca o sa te iubeasca cand o sa scapi de el.

VREAU SA II FELICIT pe toti prietenii mei si toate cunostintele mele pentru determinarea lor si forta lor interioara care i-a facut sa treaca peste astfel de probleme.
Ca simpla dovada, astazi ar fi trebuit sa va vorbesc despre un caz in care cineva a pierdut o zi frumoasa din cauza acneei, nu am avut astfel de situatie, si nici nu cunosc pe cineva care sa mi se fi plans de asa ceva.

Personal cand isi facea simtita prezenta odioasa un asfel de inconvenient ii aplicam o bucata de spirt peste noapte si cicatriza fara probleme(sunt sigur ca toti expertii dermatologici mi-ar tipa in ureche faptul ca spirtul arde si lasa urme) dar, spre uimirea mea am un ten decent.

Solutii exista intotdeauna pentru acnee dar, eu am ales intotdeauna varianta cea mai lenesa.
Spirt, o simpla curatare cu apa si sapun sau varianta "prietena".

Probabil daca existau in perioada in care am avut ceva probleme (nu enorme) creme si solutii profesionale cum ar fi cea de la compania Farmec : Gerovital Plant Stop Acnee  cred ca as fi incercat.

Oricum, ce vroiam eu sa va scot in evidenta este importanta perseverentei si a dedicatiei fata personale.

Va astept cu cea mai mare placere sa imi impartasiti situatii in care perseverenta sau dedicatia fata de ceea ce vroiati sau aveati de facut v-a ajutat in final.

Acest articol a fost redactat pentru Superblog 2013, dar reprezinta o curiozitate personala in experientele persoanelor din jurul meu SI NU NUMAI.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.