Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

sâmbătă, 19 octombrie 2013

Povestea Iepurasului Coco

Seara buna.

M-am adunat pe acest blog pentru a-ti spune o poveste veche de cand lumea.
Povestea iepurasului si a ursului.

Cica era odata un iepuras foarte agitat, atat de agitat, incat nu reusea sa stea locului 5 minute.
Dragul nostru iepuras era organizator de evenimente si se numea Coco.
Intr-o zi de toamna frumoasa in care soarele razbatea de cine stie unde, Coco facu o vizita la cumatrul urs,mare mester si vanzator in padure.
-Ce mai faci cumetre? spuse iepurasul
-Ce sa fac Coco, iata vine vremea rea si pregatesc haine de vanzare pentru toti cei din padure. Vulpea, in special, mi-a cerut o salopeta din paiete.
-Din paiete? spuse iepurasul
-Da, din paiete, cine sunt eu sa o judec. Daca vrea din paiete, din paiete o sa ii aduc.
Privind prin mica pravalie a ursului iepurasul isi aduse aminte.
-Cumetre urs, am nevoie de ceva in care sa imi pun morcoviorii, foile de hartie si plicurile cu invitatii!
Ursul sta putin pe ganduri si in cateva clipite spuse:
-Urecheatul meu drag, de ce nu iti iei si tu o geanta ca a mea?
Ursul ii arata geanta sa mare de serviciu. Saracutul iepuras se gandea deja cum o sa traga dupa el o geanta asa de mare.
Iepurasul o trase putin, dar nu reusi sa o ridice.
-Cumetre urs, eu am nevoie de ceva mai mic si de preferat din piele sa fie mai usoara.
Drumul meu e lung si greu si nu am nevoie si de o asa povara.
-Bine Coco, hai sa intram impreuna pe internet si sa cautam niste genti de piele pentru tine.
Google l-a trimis pe cumatrul urs catre magazinul reeija. Un click, doua clickuri si deja iepurasul nu mai putea de bucurie. Nici in imgainatia iepurasului nu puteau exista atatea magazine, atatea genti de unde sa aleaga. Ursul obosit isi termina ceaiul, se intinse pe spate si spuse:
-Coco, imi pare rau dar nu mai avem timp astazi, daca vrei intoarce-te maine si mai cautam. Sunt sigur ca exista o geanta si pentru tine.
-Bine dar maine va trebui sa gasesc o geanta mai maricica decat azi.
In fiecare zi de munca primesc un morcovel. Asa pleca dragul nostru Coco cu un zambet pischer si cu un morcovel atat de mare cat el.
Sper ca va placut aceasta poveste despre dragutul iepuras ce oraganiza evenimente pe imas.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.