Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

miercuri, 23 octombrie 2013

Ordinea militareasca sau cum sa NU iti aranjezi biroul.

Toate persoanele care ma cunosc stiu ca sunt un dezastru organizat in ceea ce fac.

Aparent este dezastru, dar toate lucrurile sunt plasate in mod organizat si precis in functie de necesitate.

Pentru ca am inceput sa iti vorbesc despre organizare, vreau sa incep cu organizarea informatiilor.
Mai jos ai un videoclip informational despre cum ai putea sa incerci sa le organizezi.




Nu sunt intru totul de acord cu aceasta metoda dar, este in definitiv cea mai eficienta.
Cea mai utila metoda ramane varianta online sau cel putin pe un PC sau o Tableta.
Mailul, Excell-ul, Word-ul si alte programe faciliteaza stocarea unor informatii fara a necesita un spatiu fizic.
Totusi, in lipsa variantei digitale exista destule alternative.
Personal sunt nebun dupa Post-it-uri. Nu spun ca sunt atat de nebun cum ai vazut in filmulet dar, am post-it-uri peste tot, am post-it-uri pe frigider, pe dulap, pe laptop, pe birou si in mod garantat pe usa de la iesire.
Am pana si varianta mini pentru agenda. Acest post-it este foarte util deoarece ofera posibilitatea catalogarii informatiilor din agenda/dosar sau orice ai nevoie.
Personal drumul pana la papetarie a ajuns un must-do, dar daca nu ai timp de asa ceva poti apela la o papetarie online.

In cateva minute am gasit ce m-a interesat si nu mai trebuie sa ma deplasez pentru a-l ridica.
Un pachet de post-it-uri neon , un pix frixion pentru ca imi place magia, mai pun si o cutie de agrafe pentru ca tot raman fara ele, si gata.
 
Apropo de pixul Frixion, dupa scriere puteti folosi guma de la pix pentru a sterge...sau... o bricheta.
Pentru ca acest pix imi place atat de mult si in munca mea este indispensabil v-am realizat un video scurt si rapid. Va rog sa nu luati in seama cat de greu ma misc sau problemele tehnice, a fost destul de greu sa filmez cu o mana si cu cealalta sa realizez altceva.







Im speranta ca v-a placut filmuletul, indiferent de opinie, va rog sa v-o exprimati.
Voi ce folositi mai mult la birou?

Acest articol a fost redactat pentru Superblog 2013.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.