Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

vineri, 25 octombrie 2013

Ce nu stii despre mine si despre jocuri.

請調整通用翻譯器在你的語言起源

Eers die universele vertaler in jou taal van oorsprong.

ביטע סטרויערן דיין וניווערסאַל יבערזעצער אין דיין שפּראַך פון אָנהייב .

Bitte passen Sie Ihre Universal-Übersetzer in Ihrer Sprache des Ursprungs.
Por favor ajuste su traductor universal en su idioma de origen.
S'il vous plaît ajuster votre traducteur universel dans votre langue d'origine.
Te rog sa iti adaptezi traducatorul universal la limba ta de origine. 
   
Bun, acum haide sa incepem.

Salutari draga cititorule, astazi iti voi vorbi despre lumea minunata a jocurilor online, pentru ca este bine sa stii unde isi petrece fiul/ fiica ta jumatate din timp, pentru ca este n-ar strica sa afli ce ar putea dori de Craciun. Iti voi spune si despre ce placi video i-ar putea fi utile micului gamer.

A trecut vremea in care jocurile pe calculator erau pe varianta de 16 sau 32 de biti, copii nu mai stiu ce este ala mario sau tarzan dar, asta nu inseamna ca totul este pierdut. Nu toata lumea a avut ocazia sa se joace Lines cand era mic.

Personal am inceput cu jocurile simple, prima data mi-au atras atentia jocurile de strategie:

Cossacks



Age of Empires

pana cand am dat de Warcraft III
Numai eu stiu cate nopti si zile am pierdut incercand sa imi imbunatatesc strategiile de atac si de aparare.  
"Cariera" mea de gamer m-a indreptat si spre jocuri ca Diablo II, Starcraft si ca orice gamer responsabil, Counter-Strike.


Nu vreau sa iti detaliez despre fiecare joc in parte pentru ca, totusi, acestea tin de trecut.
Va sugerez sa cercetati un forum de gaming pentru mai multe indormatii.

In prezent Starcraft II ma tine destul de ocupat, dar placa mea video nu ma ajuta destul in acest demers.
In momentul in care nu compari cea mai buna placa video de pe piata cu placa ta video, ci cu placa video aparuta ca model anterior la aceeasi companie realizezi defapt cat de in urma este.
Asa ca, dupa ce am vazut urmatoarea statistica m-am decis sa pun bani la ciorap...si sa mai vizitez cate un magazin online unde voi urmari placi video.

Vreau sa cred ca jocurile vor evolua in continuare de la stadiul actual si chiar mai departe pana unde ne duce imaginatia.





 In opinia mea, jocurile au tendinta de a deveni cat mai active, cat mai portabile si in acelasi timp cat mai realiste.
Daca va fi urmat trendul actual vom avea nevoie de mai mult decat o placa video ultraperformanta cum ar fi
GeForce GTX 690-ul, ci una care poate fi adaptata foarte usor cu componente ce pot fi inlocuite si upgradate.
Daca ne gandim care ar putea fi "The last frontier" in jocuri consider ca provocarea cea mai mare va fi de trecerea jocurilor de pe un pc sau o tableta catre o realitate virtuala gen Matrix.
Nu consider ca este o alternativa imposibila, la urma urmelor Star Trek a venit permanent cu idei noi de tehnologii si asta este una din ele: holocamera.

Voi cum va imaginati viitorul in gaming?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.