Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

joi, 2 august 2012

Cand fumezi prea mult asculti si Snoop Lion

Snoop Dog reincarnat =Snoop Lion


Wtf? sunt sigur ca asta e prima reactie a ta.


Da, ai citit bine, nu este nimic la misto, nu sunt eu prea fumat si am inceput sa mananc un Lion si sa cred ca ar merge bine niste Snoop Dog pe langa, dar se pare ca Snoopy sa decis sa se boteze la templu de către preotul Nyabinghi.  In continuare.....WTF?

Da, se pare ca Snoop Dog nu a mai fost provocat de genul care i-a facut un nume.

 
"Mereu am spus că sunt reîncarnarea lui Bob Marley. Simt că am fost dintodeauna un Rastafari, doar că nu îmi deschisesem cel de-al treilea ochi, dar e larg deschis acum." ok, asta e credibil, de ce nu... dar hai sa ne imaginam continuarea...

 Fiul lui Bob Marley, Rohan, în vârstă de 40 de ani, i-a dat cântărețului binecuvântarea la conferința de presă de la restaurantul caribian Miss Lily, unde Snoop și-a anunțat noul nume de scena.  Really? Really? Coooome ooon, aveai nevoie de binecuvantarea fiului lui Bob Marley ca sa iti schimbi stilul muzical?
Si totusi inca pot spune....WTF? NU, sigur nu sunt fumat...

Nominalizat de 13 ori la premiile Grammy, starul a mai adăugat că se simte depășit în cariera lui de rapper: "Nu mai este ceva de ce să mă simt atras. Nu mă mai confrunt cu nicio provocare. Sunt Unchiul Snoop în rap. Când ajung unchi, trebuie să-ți găsești o noua profesie cu care să o iei de la capăt. Vreau să fiu din nou copil."  Si daca te gandesti cati spun" Say uncle! Say uncle!"

Pentru mine Snoop poate sa se faca si manelist, Tot Snoop Dog va ramane.

Voi ce credeti?

Va las cu ultima lui melodie...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.